Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΤΖΑΜΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ


Ναμάζι στην πλατεία της Αγίας Σοφίας

Στα πλαίσια των εκδηλώσεων για την 559η επέτειο από την άλωση της Κωνσταντινούπολης ο Σύλλογος Νεολαίας Ανατολίας οργάνωσε μεσημεριανό ναμάζι στην πλατεία της Αγίας Σοφίας.
Ο πρόεδρος του κόμματος SP Μουσταφά Καμαλάκ δήλωσε: «Μακάρι η Αγία Σοφία να σωθεί από τις αλυσίδες».
Εχθές, στη συγκέντρωση που έγινε στις 14.30 στην πλατεία της Αγίας Σοφίας μετείχαν ο πρόεδρος του κόμματος SP Μουσταφά Καμαλάκ, ο πρόεδρος του Συλλόγου Νεολαίας Ανατολίας Σαλίχ Τουρχάν, μέλη της Επιτροπής Παρακολούθησης της δίκης του Σαλίχ Μιρζαμπέιογλου, γυναίκες με μαντίλα και με πέπλο, συνολικά 3 χιλιάδες άτομα.

πηγη to gamato

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου